onsdag 4 november 2009

Ytterligare en"Mys-påse"

Burr på er!! Om man va ruggig i början på veckan är det inget mot idag!! Fy sjutton, här har det snöat och blåst småjäklar hela dan! Jag är helt genomfrusen! Skönt då att jag ska iväg på massage om en stund, där får man både värme och ömhet...(inte den trevliga varianten då..det brukar göra ganska ont)

I helgen fyllde en tjej jag känner år, så när jag träffade henne i måndags fick hon en liten "mys-påse" som jag knåpat ihop. Tändstickor, värmeljus och mörk choklad innehöll den. Hon blev glad, men tveksam till om hon vill öppna den.... ;) ;) eftersom hon tyckte den va för fin för det :) Kul att ge bort saker till de som uppskattar det, roligare än att få faktiskt (nästan iaf... ;) )

Om ni undrar över smeknamnet på tagen så kallas jag Malla på mitt jobb, har jag gjort sen jag började där för 5 år sen, men bara där :)

Igår var jag och pysslade med de andra galningarna, jättekul! Fick lite gjort men inget är klart än så det får jag visa en annan dag :)

Ha det gott i burret!

Kram

7 kommentarer:

Annacarin sa...

Underbar idè! Visst är det kul att ge bort, jag tror att det är ögonblicket när man ser deras reaktion (om den är positiv, hi hi)
som är så magisk! Blåser halv j.. här med, Inget skönt!
Kram, Annacarin

Bettan sa...

Läckerpåse!!! Passar bra nu när det är både mörkt och snöigt och kallt.
Kram "moster"

Suz sa...

Vad mysigt att få en sådan fin påse i present,den är jättefint dekorerad!Riktigt höstig.
Kram och hörs snart

Nina sa...

Galningar???? =)=)=)
Pysselgalningar är vi ju och kanske lite galna på andra vis också *haha*
Vore kul att ta en kväll tillsammans med vårt gäng och äta och dricka gott framöver!
SÅ fin present du fixat! Jag skulle inte heller vilja öppna den....
Kramar Nina

Lena sa...

Ja du Millis, det är burrigt! Fy rackan för detta väder. Din myspåse är helläcker. Måste försöka att få till en sån jag med. Den ser riktigt lyxig ut. Ha det gott. Kram Lena

Laila sa...

Nej vädret är just nu inte det roligaste... Fast det är mysigt att sitta inne och elda ljus och pyssla i godan ro. :-)

Det är alltid kul när ens alster bli uppskattade. Å det förstår jag att den här läckra påsen vart! Bra jobbat tjejen ♥

Tussemaja sa...

Vilken söt och uppmuntrande mys-påse! Kul när det man gör bli uppskattat!