söndag 9 maj 2010

Tävling och ett rosa kort =)

Ulrika Gabriel Inspiratör lottar ut en månads mailcoachning. Det skulle ju vara jättespännande att vinna något sånt, tycker jag. =)
Vill du också vara med i utlottningen eller läsa mer klicka HÄR!

Annars fullspäckad helg för min del. Igår hade jag Marita på besök hela dagen. Supertrevligt! Vi fixade i ordning mitt syrum så nu är det ingen avlastningsplats längre, utan ett mycket användbart utrymme! *GLAD* Har testat det idag på två av mina sykunder, funkar toppen! =) Vi hann med att pyssla lite också. Tack för hjälpen igen, Tusse!

Idag har jag som sagt haft provning av studentklänning och en ändringskund, passat mina två minsta brorsbarn en liten stund när föräldrarna skulle iväg på ärenden och snart ska jag och grabbarna hälsa på den nyaste kusinen som vi köpte presenter till förut =) Killarna har inte träffat henne än så de är ju såklart nyfikna!

Ett litet kort har jag ju knåpat ihop till den lilla ängeln...(eller snarare till hennes mamma & pappa kanske.....)

Fortsatt trevlig söndag på er!

Kramizar!

3 kommentarer:

Mia sa...

Vilket fint kort du gjort!! Barnvagnen är ju helt underbar.
kram//mamu

Nina sa...

Å vad fint kortet blev!!! Och lilla Linnea är underbart söt!
Kram och ha en skön kväll!
Nina

Suz sa...

Såå fint kort,helt perfekt och så fint färglagt.
Ha nu en skön låååång helg.
Kram Suz