torsdag 11 augusti 2011

Strax 4 veckor till ända......

......och det är tamejsjutton dags att återgå till allvaret igen! Känns som om jag lagom börjar komma in i semesterlunken ju.......
Har haft en ganska lugn semester, mest småturer, tex Smultronstället i Söderköping, där det avnjöts stoooooora glassar, besök hos vänner i Östgötska skärgården, vilket var helt underbart och jag ville absolut inte åka hem igen........badade i havet till och med!





Lagom när jag kommit hem därifrån fick jag tidigt som bara den en morgon ett telsamtal....det var min kära svåger som undrade om jag möjligen kunde komma och passa deras dotter lite, dags för hennes syskon att komma till världen! Självklart, jag drog ditt som ett skott, dock ganska trött :-) men med glädje! Mindre än 4 timmar senare var hon född, Linneas lillasyster :-)


Stolt moster :-) Jag har nu 7 st syskonbarn i åldrarna 13 år ner till 1 vecka gammal :-)
Det här kortet och en present fick vår nya prinsessa vid namn Melissa.....





Till sist vill jag visa ytterligare lite sytt. En jacka i sidentyg, som jag tillsammans med beställaren designat helt och hållet själv, från idé till mönster till färdig jacka. Vi blev fantastiskt nöjda båda två :-)

Bilden gör den faktiskt inte riktigt rättvisa, sitter som gjuten på kunden och hur snygg som helst!

Önskar er alla en fortsatt bra vecka!

Kramizar!

1 kommentar:

änglamakerskan sa...

Snygg jacka...förstår att kunden blev nöjd......korten är också fina....
Tack för titten/AM