måndag 17 november 2008

Måndag......




.........och fortfarande träningsvärk. :-( Hoppas den går över snart, måste ju bli fit för innebandy med grabbarna på jobbet på onsdag morgon!
Första dagen på veckan avklarad i alla fall. Skönt!
Har ikväll suttit och gått igenom foton från barnens födelse och framåt. Har kommit på den fantastiskt ambitiösa idén att jag ska försöka mig på att scrappa fotoalbum till dem. Bra med ett pågående projekt tänkte jag, man har ju inte alltid anledningar att göra kort :-) Bara det att vi har MILJONER foton ligger i kuvert och väntar på att bli insatta i album, ända sen Alex föddes för snart 14 år sen! (tur att det bara är barnen som blir äldre va.......) Det blir ingen lätt sak att välja vilka man ska ha. Dessutom upptäckte vi att vi måste fotat väldigt lite när Jocke var bebis jämfört med Alex. Så, det är bara att tigga av släkten och hoppas de var duktigare.
Egentligen hade jag behövt sätta mig vid symaskinen och jobba lite..... fast det är ju en dag imorgon också!
Nu väntar soffan och mitt favvoprogram, Cityakuten!

Hej hopp!

Inga kommentarer: