söndag 14 juni 2009

40-årsfest och baldrottning!

Hu vilket busväder, inte känns det som mitten på juni eller? Tog en promenad till min syster, tur att det inte är så långt att gå för det va blåsigt och ruggigt som bara den!
Har varit på kalas igen :) Denna gång var det min svåger som fyllt 40 år och hade fest. Jättetrevligt ordnat hemma hos dem, de hade lyckats göra plats för ett 40-tal personer och dessutom lagat egen buffé till allihop! De måste ju ha skrubbat potatis hela veckan! Jag är väldans imponerad. :) :) :)

Självklart har jag gjort ett kort till födelsedagsbarnet. Sista minuten - människa som jag är och med allt annat jag haft att göra så började jag samma dag, det gick i en rasande fart med ett avbrott för fotbollsmatch och kiosktjänst (sånt måste man göra om man har barn som idrottar) men resultatet blev helt ok ändå! Bidrag till en GPS stod på önskelistan så det blev en slant i present.



Jag gillar verkligen den här smala gubben, funkar ju till både 40-åringar såväl som pensionärer! ;) Det förra 40-års kortet jag gjorde fick ju samma motiv.(har använt honom på ett pensionärskort också, men jag har ingen bild på det än....)

Studenten jag grattade i fredags är ju på bal idag! Jag har sytt klänningen....:) :) :) Norpade fotot från Suz.

Visst ÄR hon vacker som en dag! Man blir ju faktiskt lite avis.... Hoppas hon har en underbar kväll!

Tills nästa gång, ha det super!

Kram


8 kommentarer:

Suz/Kortmaja sa...

Visst är hon fin! Din förtjänst:0)Kortet är så läckert med den stämpeln.Det var säkert uppskattat. Stor kram Suz

Lena sa...

Stämpelgubben är super duper rolig och ditt kort så fint. Klänningen är verkligen vacker. Vilken härlig färg. Måste vara balens drottning som får bära en så vacker klänning! Kram.

Mia sa...

Tjejan har jag redan kommenterat hos Suz. Supervacker!! Kortet blev ju himla bra! Du är ju bara för duktig!!
Kram//mamu

Nina sa...

Läckert kort och en bedårande klänning du gjort! Kan du allt? =)
Kram Nina

Linda sa...

Gud vilken fin klänning du gjort!!
Du har verkligen talang för det där!
Hoppas att allt e bra!
Kram Linda

Linda sa...

Glad midsommar på dig med!!
KRAM KRAM

Erica sa...

Ja vilket busväder det varit. Ett jätte fint kort har du gjort. Den är verkligen användbar gubben.

Ohhhh vilken fantastik klänning du gjort. Jätte fin.

Du får ha en underbar midsommar.
Kram Erica

Anonym sa...

Superdupersnyggt kort!! Såg att du använt pappren från Creative Club med! ;-) Jag har oxå dom.

Balklänningen var ju bara sååååå vacker!! Det gjorde du bra.

Såg att du tagit lotter i min utlottning, lycka till. Kul att det börjar bli fler som vill vara med nu, kanske ska lägga till lite grejer?! Vi får se om jag hittar något.

Såg filmen i ett äldre inlägg, med din son som dansar. Såg direkt att det var något min son skulle tycka var skitkul. Hur gammal är din son? Står säkert nånstans om jag läser längre ner, men hinner inte riktigt det idag, har så mycket pyssel att göra. Min son ska fylla 11, och jag misstänker att din är i ungefär samma ålder? Maila mig gärna på linda.horn@bredband.net så kan vi ta frågorna den vägen. Om det är OK?

Ha det gott!!