måndag 2 juli 2012

30 1/2 år

Nedräkning pågår.....såå morgontrött, men nu är det bara 9 mornar att orka upp till jobbet sen är det leeeedigt några veckor :-)

För ett par veckor sedan var jag på middag hos min vän och kollega Moa. Hon fyllde 30 år redan i december förra året men har inte firat detta förrän nyligen. Mycket trevlig tillställning med många trevliga människor:-)
Jag bokstavligen slängde ihop ett kort på lite drygt en timme, eftersom jag alltid gör allt i sista sekunden...det kanske var lite väl sent men ett kort blev det i alla fall, som sattes fast på en paket av cellofan innehållande en flaska rosa bubbel :-)

Motivet är en digistämpel från Sans Design, "Hot fairy". Jättesöt tycker jag :-) Övrigt material kommer från Mixen.


Ha en fortsatt fin eftermiddag!

Kramiz



3 kommentarer:

Nina sa...

Så du bara slänger ihop kort så där fint... Hmmm.. själv har jag börjat på en ask (för typ två månader sedan) som fortfarande står halvfärdig *hihi* Är ute och inspireras lite... Superfint slängihopkort du gjort! ;) Hur funkar det där med digistämplar om man målar med distress? Vattenfast skrivarfärg? =)
Kram Nina

Nina sa...

Fint kort du gjort :)

Ha en trevlig semster

Kram

Marie-Louise sa...

Tack sötisar :-) Nina L, jag färglägger med pro och då tycker jag att det funkar bäst att skriva ut på bläckstråle-skrivare,men just detta är nog utskrivet på laser.....vilket också verkar gå bra då! Du målar väl med distresser och då borde väl laser vara bäst? Kram kram