torsdag 15 juli 2010

Hallå!

Det är bara jag som tittar in. Vill ju inte bli bortglömd... :-)
Snacka om härlig sommar vi har! Något svettigt att jobba nu, men jag vägrar klaga, man minns ju den gångna vintern alltför väl..... Dessutom så är det bara en arbetsdag kvar, sen får även jag lite ledigt. Tyvärr blir det inte fyra sammanhängande veckor som jag hoppats på, det sker lite förändringar i mina arbetsuppgifter och därför lite upphackad semester. Men först är det i alla fall två hela sköna veckor som jag tänker njuta så mycket jag bara kan!
Pysslar gör jag inte alls just nu...fick en beställning på en fågelholk, men pga tidsbrist och brist på inspiration vidarebefodrade jag det uppdraget till Tussemaja som löste det galant! Tur att man har pysslande kompisar...fniss!


Vill också visa vad jag sytt till modern till bruden jag nämde i förra inlägget:

Klänning med tillhörande jacka, båda i sidentyg. Härliga färger va!? Nu tror jag inte att jackan användes för det var vääääldigt varmt :-)Vet att hela tillställningen blev hur lyckad som helst och nu är paret lyckligt gifta!
Nu mina vänner ska jag packa träningsväskan och snart nog krypa ner och krama kudden. I morgon bitti väntar träning med efterföljande frukost tillsammans med några arbetskamrater. Vi har gjort det till en vana, i allafall varannan fredag. För det mesta är det bara jag och en tjej till men imorgon blir vi nog fler tror jag. Det är ju den härliga frukosten vi vill åt! Gymmet ligger i ett hotell så det är ju den frukosten vi äter..... :-) Supermysigt sätt att avsluta veckan och i detta fall även "säsongen" för ett litet tag.
Till nästa gång, ha det underbart!
Kramizar!

2 kommentarer:

Nina sa...

Man måste ha lite semester från pyssel också ibland, smart att vidarebefordra beställningen =) bra blev det också!
Klänningen och jackan är ju hur snygga som helst! Ser ut att vara någon dyr märkesklänning =)
kram Nina

Erica sa...

Man behöver semester från pyssel och dator ibland. Det ger alltid ny inspiratiion.

Har suttit här nu en bra stund och bara beundrat allt vackert du sytt. Så fantastiskt duktig du är. Är hur imponerad som helst.

Fortsätt at njut av sommarene.

Kramar Erica