fredag 30 juli 2010

Hemkommen från västkusten och tävling hos Mixen!

Hej på er! Jag är just hemkommen från några sköna dagar på Västkusten, närmare bestämt Ösdmål/Stenungssund. Vi hyrde en superfin stuga, mindre än 5 minuters promenad från badet. Så lite strandslappande har det blivit, shopping i Göteborg och strosande i Stenungssund. Veckans väder började bra men igår mulnade det igen och även idag regnade det som sjutton. Enligt väderleksrapporterna såg det inte ut att bättra sig till helgen heller, så vi valde att packa ihop och åka hem idag istället för på söndag. Jag är jättenöjd med de fina dagarna det ändå blev :-) Skönt också att vara hemma ett par dagar nu eftersom jag ska jobba lite nästa vecka, innan väskorna packas om och turen går till Helsingborg där stora killen ska spela fotbollscup. Hoppas solen skiner då!!

Veckan innan vi åkte på semester levererades ännu en brudklänning, denna i lite annorlunda tappning. Både jag och bruden är väldigt nöjda :-)

Härligt frasande sidentaft i en ljusgrön färg:-)

Du har väl inte missat att Mixen firar snart 10000 besök på sin blogg?
Ni som scrappar har möjlighet att vinna en SCORE-PAL METRIC & ni som älskar att göra smycken har möjlighet att vinna en DVD-skiva med grundläggande instruktioner för att sy med pärlor! Klicka HÄR för att delta och läsa mer!
Jag som inte scrappat ett dugg på hur länge som helst, har nu en hel drös med födelsedagskort att göra. Känns riktigt kul, det ser jag fram emot! Antar att all sömnad jag haft på senare tid tagit udden av pyssel-inspirationen.......men nu är jag sugen!!
Tills vi hörs igen, ha det superbäst vänner!
Kramizar!

4 kommentarer:

Mia sa...

Häftig klänning! Verkligen en annorlunda kreation!
Välkommen hem!
Kram//mamu

Tussemaja sa...

Man kan riktigt se hur frasig den är. Läcker!
Välkommen hem... även om det blev lite tidigare än planerat.
Synd att inte vädret är bättre. Men det blir det säkert snart igen. Kram!

Bettan sa...

Jättetuff klänning!!! Du är sååå duktig!!
Kram "moster"

Suz sa...

Hej bästa! Vad skönt att du är hemma ordningen återställd.Så fin klänning,väldigt annorlunda ,du är så skitduktig så det inte är klokt.
kommer en sväng till dig idag. Kram Suz