söndag 4 juli 2010

Livstecken och mer sytt :-)

Det duggar inte tätt mellan inläggen.... Nu kanske man inte ägnar lika mycket tid vid datorn som på vintern och den senaste tiden har jag mellan dagjobb och andra måsten, kämpat med en brudklänning. Bröllopet stod igår. Ingen kan ju klaga på det underbara sommarväder brudparet fick! (de kan ju tyckt att det var lite varmt kanske) Så här blev klänningen i alla fall!



Sydde även till brudens mor, det får jag visa i ett annat inlägg :-)

Så värst mycket scrappat har det inte blivit, min fokus har legat på sömnaden nu, men jag kommer ju igen det vet jag! För bara ett år sen blev jag hur stressad som helst av att inte hinna med alltihop, men det är bara att inse att man inte kan göra allting hela tiden.... (mogen insikt va?? ;-) )

Den här helgen har jag verkligen inte gjort mycket alls. Tyckte att jag kunde unna mig en riktig slappar-helg nu, innan jag börjar på nästa brudklänning..... Har varit med mina gosungar och kompisar och badat både lör & sön. UNDERBART! Badkrukan (dvs jag) har till och med doppat sig idag....Hörde nån som sa att det var 16 grader i vattnet...det var nog sant!! Fyyy va kallt det var! Men är glad att bo så pass nära kusten :-) finns många fina ställen att åka till och njuta!


Med denna bild vill jag önska er alla en bra vecka! Nu är det bara 10 arb.dagar kvar för mig, sen vänta fyyyyyra härliga semesterveckor! Jippiiiiii!!

Kramizar!

3 kommentarer:

Mia sa...

Jättefin brudklänning!!
Ni skulle ha kommit till oss & badat istället!
Badkruka nummer1, :D alltså jag!! har också badat i helgen!
Vi hade faktiskt 24 grader i vattnet
Pojken har simmat mycket!
Skönt att du snart har semester!
Kram//

Lena sa...

Vilken fantastisk klänning du sytt. Vad duktig du är. Ha en underbar sommar och semester. Kram Lena

Camilla sa...

Hej! Helt underbar klänning, såg även studentklänningarna du gjort, kanon fina! Ha det bra. Hälsningar Camilla