måndag 23 augusti 2010

Pinupp

Oj va glest det är mellan inläggen nu igen....... Men jag lever i allafall :-) Nu är allt som vanligt igen med jobb och barnen började skolan idag. De gillar det sådär..... sommarlov är väl inte fel! Fast jag tror ändå de tycker det är kul att träffa kompisarna och ganska skönt trots allt med rutiner....

Själv är jag lite småtrött idag. I helgen som passerat var jag hos mina fina vänner i Bålsta. Mannen i huset har fyllt 40 (!) år nyligen och det firades med trevligt partaj =) Vi klarade oss utan regn och satt utomhus till sena natten och det är väl det jag känner av nu ;-) Vi var några stycken som gick ihop om present till födelsedagsbarnet, han planerar att ta mc-kort så det fick bli ett bidrag till detta. Jag fick äran att göra ett kort som vi satte pengarna i :-)

Stämpelmotivet från Bombshell har jag fått låna av Suz. Sååå läckert tycker jag! 3-d lack i bubblorna. Flammorna är utklippta från ett papper med just flammor. Har använt dem på andra kort tidigare så nu är det inte många flammor kvar att använda! :-) Lånade några coola stämplar av Marita också, som är embossade i galasvart.

Nu tycker jag mig höra att snabeldraken (dammsugaren) ropar på mig.....Den har inte fått nåt att äta på ett tag så bäst att dra ett varv runt huset :-)
Önskar er alla en fin vecka!

Kramizar!

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Så härligt... Jag tycker att det är ganska "knöligt" att göra killkort! Men du har lyckats!

Nina sa...

Läckert kort :) Jag håller med dig om att stämpeln är häftig, perfekt till ett killkort

Nina sa...

Å det blev så bra! Det ska du vara supernöjd med och jag är säker på att det kommer att uppskattas =)
Har inte färglagt min pinuppa ännu... måste ta tag i det då det ska överlämnas på söndag...
Hoppas vi ses på tisdag!
Ha det gott!
Kram Nina

Erica sa...

vilket härligt och häftigt kort du gjort. Gillar massor. Stämpeln var jätte häftig.

Hoppas du får en härlig helg.
Kramar Erica