torsdag 30 juli 2009

Leamon firar snart 40 000 besök - Skisstävling

Hej igen! Nu har jag väl ändå varit ganska aktiv här på sista tiden? ;)
Alltså, vilken superbra terapi det är att sitta och knåpa på nåt scrappat! Så skönt att få försvinna in i min egen värld och slippa fundera på livet en stund!
Blev så inspirerad att göra LO:s när jag såg de som Gertrud och Lena gjort till Leamons skisstävling, så jag har gjort ett försök jag också. Tänk, 40 000 besökare!!! Det är många och verkligen värt att fira! GRATTIS till dig!

Min äldsta son har varit lite gramse på mig för att jag inte gjort nån med honom, bara lillebrorsan, så nu blev det en LO med honom och den (hittills) minsta kusinen, vid fototillfället 6 månader gammal. Har fått godkänt av sonen i alla fall och jag TROR att jag är rätt nöjd. Är ju ännu inte så rutinerad när det gäller LO:s....



Blomman är en Bosscut, Daisy Mini, de mönstrade pappren Kaiser Craft. Kugghjulen kommer från mallar som Miss Cutiepie gjort. Har länge velat använda dem till nåt, men inte riktigt kommit på till vad, men nu funkade de ju. Rätt coola tycker jag. :) Har lackat bokstäverna med 3-D lack, nyinköpt för dagen. Fick inte till det riktigt men det är väl som med allt annat, övning ger färdighet.

Jo, det blev en kortis till den pyttelilla Panduroavdelning vi har i en leksaksaffär här. De har inte så jättemycket och jag skulle ju bara ha lacken.......men trots det så kom jag hem med lite annat smått och gott. Är det någon som känner igen sig?? Jag ska bara...... ;) ;) ;)
Så himla kul det här med tävlingar. Inte för att vinna utan mer för att få ny inspiration och utmana sig själv! Tipsa mig gärna om det dyker upp skojiga saker, kan kanske inte vara med på allt, men nån då och då i allafall! Snart nog är det höst och vad passar bättre än att sitta och mysa med scrapgrejerna då??
Ha en fortsatt bra dag, vi hörs nog snart igen!
Kramizar

7 kommentarer:

Lena sa...

Håller med dig om att det är härligt att försvinna in i scrappandet en stund. Det är verkligen terapi för själen. Du har fått till en mycket häftig LO tycker jag. Härliga färger och detaljer. Sedan är det ju så när man kommer in en butik med scrapsaker. Att påsen alltid innehåller mer än vad man tänkt sig innan. Hobbyn är så beroendeframkallande, man vill bara ha mer och mer saker. Det är mycket man behöver,ha,ha. Kram Lena

Bettan sa...

Söta små pojkar!!! Man kanske inte får säga söt när man är så stor spm Alex, men dom passar ihop och ser så "goa" ut med varann!
Kram "moster"

Erica sa...

Vilken jätte fin LO med två jätte sötta pojkar. Det var en härlig skiss att arbeta med.

Kramar Erica

Annacarin sa...

Hej Marie-louise!
Jag tycker den är jätte läcker! Häftiga kugghjul... det börjar växa fram något i tankarna här..;)
Fast det vet man ju aldrig..hihi
Tyckte de mönstrade papperen var super, var det länge sedan du köpte dem? Så läckra färger.
3-D lacken behöver man lära sig man får ta på mer än man tror.
Jasså dödskallen har flyttat hem till dig med, vad spännande då får vi se vad det blir av den då..*ler*
Min låg i lådan i säkert ett år innan den rätta inspirationen kom!
Många kramar Annacarin

Gertrud sa...

Tänk när man kommer upp i så många besökare i bloggen. Vilken härlig LO, snygga papper och fräcka detaljer. Jag håller tummarna för dej. Kram Gertrud

monica sa...

Supersnygg layout!!! Gillar färgerna och alla läckra detaljer! Kugghjulen var grymma! Kul att du ville vara med i min lilla tävling!

kram!

Anonym sa...

Snyggt, enkel men ändå full med detaljer bara man tittar efter. Lycka till!!