fredag 7 augusti 2009

KAOS!!!!

Oj va glad jag är idag! Efter att ha spenderat större delen av dagen på stranden med grabbarna + en kompis till stora killen, kom jag hem och hade fått såååååå himla trevlig post!! Inte mindre än 2 st KAOS-awarder låg och väntade på mig!! Blir ju väldigt rörd....tänk att jag förtjänat dem....
Den första kommer från Tina, en supergullig tjej som jag träffat live några gånger och som inspirerar massor:

Visst är den fin! Rara ord stod det inuti också, TACK vännen! (och ja, jag lovar Tina att jag ska göra mer LO:s....)

Nummer två kommer från Lena, henne har jag inte träffat live, men hon är en toppen bloggkompis som alltid uppmuntrar och själv gör väldigt snygga grejer. Hon hade också skrivit söta saker :):


Jag är ju själv väldigt förtjust i just den här stilen och Lena gör det sååå bra! Som om inte det var nog följde det även med lite godis i kuvertet, uppstämplade motiv och annat smått. TACK vad gullig du är, jag kommer att ha massor med glädje av dem!

BRA fredag med andra ord!! Jag ska självklart skicka dem vidare, men det hinns inte med nu så det dröjer nog ett par veckor.

Annars kan jag meddela att jag hittat soffa, fanns faktiskt hos släkt till släkten samt ett soffbord, så nu har jag de grejer jag behöver för tillfället, piffet får jag ta när jag kommer på plats. Känns skönt! Har även packat en del, syrummet står i kartoner nu, vet inte hur sjutton jag ska få plats med allt!! Mitt nya krypin för symaskinerna är betydligt mindre än det jag har nu.....Men jag är glad att jag har ett utrymme för det i alla fall! Pysselhörna är också utsedd såklart!(Min nya lgh är inte liten på nåt sätt så det ska nog ordna sig bra....)

Ha en skön fredag, nu är det grillning på schemat!

Stor kram!!

(Glöm inte bort att en kommentar värmer alltid gott...)

5 kommentarer:

Lena sa...

Två KAOS på samma dag! Grattis , du förtjänar dom verkligen. Ha en superbra helg . Kram Lena

Bettan sa...

Fina, de där kaos:erna. trodde nästan att du fått riktiga problem.... osså var det nåt roligt. Vi har nyss kommit från stan, inte så mycket att se men vi tittade iaf på Aaan Book, hon var faktiskt riktigt bra!
Kram "moster"

Unknown sa...

Vad roligt att du fick 2 st kaos men det äär väl självklart att du ska få dom du är juh superduktig :) Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning och åka och hämta dig :p

BellaMio sa...

Sååå fiiina kaoser du fått!! Visst blir man glad när de ligger där i brevlådan...

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, jag blev verkligen glad!!

Har inte varit inne hos dig förut, men nu ska jag ta mig en ordentlig runda!

Tack för titten :)

Hanna sa...

Hej!

Ja, det är alltid roligt att få post! :o) Stort Grattis till de fina KAOSawarderna - de är du verkligen värd!
Su gör otroliga kort!
Kram,
Hanna