tisdag 23 december 2008

God jul!

Nu är jag klar med klänningen jag skulle sy innan jul! Kunden blir nog glad att få en ny julklänning tror jag. Hon hämtar i eftermiddag. Provdockan gör inte klänningen riktigt rättvisa, men så här ser den ut.








Alla ändringar som jag lovat innan jul är också klara, känner mig väldigt nöjd med hur effektiv jag kan vara om jag bara lägger manken till!

Igår blev det en sväng till IKEA i Linköping. Tur vi nästan var där och hängde på låset för när vi var klara började det bli smått kaos där nere! Så mycket folk och bilar överallt! Köpte en rullbänk till köket eftersom jag blir hysterisk på att ha så lite arbetsyta, samt nya handtag till köksskåpen och lite belysning. Små saker som gör STOR förändring!

Resten av den här dagen ska tillsammans med familjen ägnas åt att griljera skinka, rulla köttbullar, klä granen och kanske lite städning igen......Ikväll dyker brorsan upp med fru och alla sina barn, då ska det drickas glögg. GOTT! Ser jag fram emot.

Barnen är spända inför morgondagen...för tänk om det verkligen är så att de bara får strumpor och kalsonger....Muahahaha!

Önskar alla en riktigt GOD JUL! KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå fin! Ha nu en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR! *KRAM*