torsdag 11 december 2008

Ännu en vecka går mot sitt slut....

.....och jag undrar fortfarande var tiden tar vägen! Hinner ju inte hälften av det jag vill :-(
Igår var jag med Jocke till vår favvofrissa Lina. Så här snygg blev han. (han tycker själv att han är coolast i stan nu;-)

Han hade ju dansuppvisning i tisdags också. De är så himla duktiga och det är jättekul att titta på dem. Showen var ca 1 1/2 timme lång, med blandade dansstilar och åldrar. Allt från 10 år till 17-18 år. Mest tjejer förstås. Jocke är en av 4 killar sammanlagt och i hans grupp är det bara jakob och han. De var hur coola som helst i sina guldtröjor som Ullis och jag knåpade ihop för ett par veckor sedan.



Jocke är den lilla blondisen som syns mellan 2 tjejer till vänster i bild och Jakob skymtar lite mer bakom till vänster. Klicka på play!

Ikväll är det konstruktion av klänningsmönster, skjutsa Alex till och från Judoträning som gäller. Måste även göra klart ett kort jag håller på med som skall överlämnas till en nybliven pensionär på jobbet imorgon kväll. Då har vi nämligen julfest på Stenbrogården. Ska bli jättetrevligt, vi behöver göra nåt kul nu när det är så tråkigt med varslet och alla funderingar över vilka som kommer bli uppsagda. Med alkohol inblandat finns ju alltid en liten risk för en massa jobbsnack, hoppas vi slipper det. Beked om hur det blir kommer förmodligen nästa vecka.

Känns som om jag håller på att bli förkyld nu igen! Ska nog testa kuren Pernilla tipsade om för jag har alldeles för mycket annat att göra än att vara sjuk! Talar om hur den funkade.

Ha en trevlig kväll! kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad modig din son är! Kul!
Medel mot förkylning? Enchinagard kan vara bra!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Vilken kille! Jag hoppas jag inte smittat dig genom msn:0)Ha en skön helg . STOR kram

Anonym sa...

Coola tröjor grabbsen har. Måste vara väldigt händiga mammor dom har....He he