onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!

Måste ju berätta! Jag tog mod till mig och skickade in ett av mina nyårskort till Stämpelgårdens Nyårskortsutmaning i helgen som var........ Tvekade länge.... Vann inte 1:a eller 2:a pris, men de lottar 3:dje bland övriga. Och det blev jag! Vinner ju aldrig nåt! Så jag har ett litet bling-paket att vänta från dom nu. Är barnsligt glad för det, var tvungen att ringa till min mamma direkt och berätta, som alla barn gör! ;-) (gud va vuxen och mogen jag är... INTE)
Kolla här: http://www.stampelgarden.se/blogg/
Kanske vågar delta i fler utmaningar.........
Nä, nu är det nog dags att ta tag i mig själv, hoppa ur mjukisarna, ta på mig masken och sätta igång med potatisskalning till nyårsmiddagen.

Önskar alla mina vänner och alla andra ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Ta det (inte) lugnt med bubblet!
Kramisar!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS,GRATTS! Gott Nytt År ! Hälsa familjen. KRAM

Anonym sa...

Jag HÄRMAS???!!! Ånej jag var först!!
Gott Nytt År!
Kram

Anonym sa...

Och GRATTIS!

Anonym sa...

Vad kul att du vann 3:e pris. Grattis!!
Ha det så kul i kväll!

Gott Nytt År!

Mia sa...

GRATTIS! min kära Dotter. Du är så himla duktig!
Verkligen en dold ådra.Det är bara att fortsätta aktivera den tycker jag.
Gott Nytt År! & ha så himla kul i kväll! kramizar //ma mu