lördag 27 december 2008

I kortmakartagen!

Idag är en sån där skön "göra-vad-man-känner-för" dag. Inte ofta det händer! Resten av familjen ägnar sig mest åt Playstation.......så vad gör då jag? Jag pysslar såklart! Har knåpat ihop ett nyårskort till, känner mig otroligt inspirerad för tillfället. Tänk vad lite ledighet kan göra. :-)

Är nästan larvigt nöjd med mitt senaste alster, inga om, men, eller kanske, jag är verkligen supernöjd! (ödmjukhet, vad är det??)

Det blev änglar igen. Änglabilden är norpad från nätet. (Lite trist att mina foton inte blir bättre, MÅSTE vara kameran som suger, för det kan ju inte vara skit bakom spakarna eller?!) Vet inte riktigt vad som hänt, jag är ju egentligen inte den gulliga och romantiska typen....men man kan väl ändra sig! :-) Dessutom är det ju jättesvårt att göra "coola" kort, eftersom alla stämplar och tillbehör är lite gulliga. Kanske kan hitta andra bilder att göra lite tuffare saker med.... Kortet ska iallafall skickas till en familj jag gillar VÄLDIGT mycket! ;-) De kanske inte heller är så romantiskt lagda men de ska få det ändå.

Får se om jag får ihop nåt mer idag! Over and out, for now!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss på dig & god fortsättning vännen!! Ser fram emot kortet =)..har mamma mu & co på middag & övernattning & nu avnjuts en liten irish..pöss